Sider

lørdag den 10. december 2011

Et nyt liv?

Knap 2 år og 16541 besøgende blev det til på tv2blog, inden den med uhyre kort varsel blev annonceret lukket. Det kunne være en mulighed for at starte på en frisk; få en ny identitet uden de begrænsninger der med tiden er blevet lagt på permanentsolo. Men på den anden side er der nogle mennesker hvis forsatte færden interesserer mig, og som gerne vil følge med i hvordan det går mig.

Om blogspot er stedet at fortsætte, er jeg langt fra sikker på. Men tiden er kort og alternativerne byder sig ikke ligefrem for. Så indtil videre slår jeg mig ned her.

Til at begynde med vil jeg puste bloggen lidt op med udvalgte indlæg fra tv2tiden.

3 kommentarer:

  1. Hvorfor kunne dette ikke være stedet?
    Synes godt nok det er ærgerligt at der ikke er den samme forside hvor man ser de seneste indlæg osv.
    Nu skal man selv tage initiativet og stalke folk... ):

    SvarSlet
  2. Der er ikke den samme interaktion på blogspot, og der er svært at finde de interessante blogs. På blogspot er der 178.000 (!) blogs baseret i Danmark; det er virkelig en stor høstak.

    SvarSlet
  3. Nej det er desværre ikke helt det samme ): Der var en "speciel stemning" på tv2...

    SvarSlet